onsdag 5 augusti 2009

Underbart väder

Hej!
Nu är vi åter i Malmö och semestern är slut för den här gången. I söndags blev det en tur mellan Viken och Mölle och hem igen, cirka 3,5 mil tror jag det blev.

På eftermiddagen kom några kompisar förbi, och eftersom Sven precis köpt sig en superfin hoj och var lycklig som ett barn på julafton och bara sååå sugen på att testa den blev det ännu en tur för Radde på eftermiddagen. Själv njöt jag och Nilla av varsin glass i hamnen, kvalitetstid på hög nivå. En jättehärlig dag.

Idag är jag ledig och det är en fantastisk dag, först var tanken en långpromenad men det är ju cykla jag vill göra. Kändes lite konstigt att ge sig ut själv för första gången bara. Men jag packade med min telefon, slang, verktyg, pump och trampade iväg. Blev en jättehärlig runda på 4,5 mil via Arrie, Hököpinge, Tygelsjö, V Klagstorp, Bunkeflo, under bron och längs havet hem.
Ingen jättelång sträcka men lagom för mig, har ju lite träning framför mig men jag ska kämpa på.

Ikväll är det Onsdagsspurten, men det får nog vänta för min del. Kanske lagom till nästa säsong vågar jag mig dit. Men Radde ska i alla fall cykla vilket är skoj. Ska lämna in min hoj till BikePro ikväll, nu har äntligen de sista sakerna kommit. Hoppas jag får tillbaka den snart igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar